We zijn weer thuis.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Esther Borne - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Esther Borne - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis..

Blijf op de hoogte en volg Esther

13 Juni 2014 | Suriname, Paramaribo

Hoi allemaal!

Toch nog even een laatste berichtje vanuit Nederland, want ik ben hier ondertussen al een week..

We hebben het super super erg naar ons zin gehad in Suriname en het was een geweldige ervaring die we nooit meer gaan vergeten. We hebben op verpleegtechnisch gebied weinig kunnen leren, maar wel heel veel over de omgang met de cultuurverschillen en een heel andere manier van werken door weinig middelen e.d. Mijn ervaring in het ziekenhuis is dus uiteindelijk ook positief, dat komt vooral door mijn laatste stage op CCU. Ik heb er in 3 weken toch veel kunnen leren en heb er heel lieve collega’s gehad.
Verder hebben we genoten van alle mooie trips in het binnenland en veel lol gehad met elkaar. Onze allerlaatste week van dit avontuur hebben we chillend doorgebracht op Curaçao dus we hebben het heeel goed af kunnen sluiten! :)

Ik heb mijn opleiding goed afgerond dus ga binnenkort mijn diploma ophalen en daarna doorleren voor HBO-V.

Jullie allemaal heel erg bedankt voor het volgen en de leuke reacties die ik heb gekregen!!


Groetjessssss!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 05 Feb. 2014
Verslag gelezen: 1201
Totaal aantal bezoekers 6583

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 06 Juni 2014

Afstudeer stage in Suriname

Landen bezocht: